pátek 4. května 2012

Versatile Blogger Award

Milionkrát děkuji milé M. za nominaci Versatile Blogger Award. 
Vzhledem k tomu, že bloguju asi dva měsíce, je to pro mě čest a moc si toho vážím.


Pravidla :
1) Nominovat 15 blogerů, jejichž blog vznikl relativně nedávno.
2) Informovat nominované o tom, že byli nominováni.
3) Prozradit o sobě sedm různých informací.
4) Poděkovat tomu, kdo nás nominoval.
5) Přidat ikonku Versatile Blogger Award do svého příspěvku.

To první přeskočím, protože jsem mega zabržděná a kdybych chtěla nominovat někoho oblíbeného tak po kliknutí na daný blog zjistím, že dotyčný má už asi miliardu nominací,napsal o tom 10 článků a 50 lidem poděkoval.

 

Sedm informací o Riki, pfuu tak jo:

 1) Za jakékoliv situace se snažím pomáhat lidem v okolí, at už se jedná o cokoliv. Sama, ale důvěřuju jen málokomu (rodině), vlastně skoro nikomu. Uzavírám se do sebe a prolémy si řeším sama se sebou.

2) Miluju vše okolo jídla. Tvoření receptů, jejich uskutečnění a závěrečné zdobení jídla. Miluju vaření i pečení. Nesním nic bez toho, aniž bych to nějak nenaaranžovala na talíř.

3) Necelý rok se stravuju zdravě a dá se říct dietně, nebo lehce, nevím jak přesně to nazvat. Pravidelně každý den cvičím. Od minulého léta jsem shodila 10 kg a poslední dobou se snažím si postavu jen rýsovat a zlepšovat ji cvičením.

4) Nemám příliš v lásce barevné oblečení, v mém šatníku převládá černá, šedá, hnědá, béžová a barvy tohoto typu. Výjimkou je tmavě modrá, losová a rudá barva.

5) Líčení je mojí zálibou. Šminky si nakupuju, ikdyž vím, že se vybraným výrobkem sama malovat nebudu (z toho plyne, že absolutně neumím šetřit), baví mě líčit i ostatní. K  profíkovi mám sice daleko, ale stejně se  zajímám o nové trendy a sama na sobě novinky zkouším, když je volný čas.

6) Nedávno jsem si nechala zkrátit vlasy, které jsem měla pod zadek na krátké mikádo, pořád mám v tašce 55 cm dlouhé odstřihnuté prameny, čekající na vykoupení :D.

7) Miluju Švédsko, Švédky, Ikeu, švédské všechno- naprosto všechno.

 

To je asi všechno, ještě jednou moc moc děkuju :*

 

 

 

 

4 komentáře:

  1. Jéé to mě těší, že jsem Ti udělala takovou radost a vůbec neděkuj, protože si to zasloužíš ♥
    S těma vlasama jsi mě nehorázně šokovala!! Nechápu kde jsi na to vzala odvahu.. já bych na to neměla to srdce, dát je pryč :( i když jsou teď mnohem zdravější a tak :)
    A to zdravé stravování Ti opravdu závidím. Já se už hrozně moc těším, až budu bydlet ve svém a budu si moct vařit podle sebe a konečně se vymknu z těch hrozných stravovacích návyků u nás doma.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsi hodná :) No já ty vlasy měla už asi 5 let, byly moc dlouhé a začly padat, takže jsem hledala všechny možné důvody pro změnu. Jo to stravování je těžké, hodně záleží na rodině. Až bude sama, bude to určitě jednodušší :)

      Vymazat
  2. Velká gratulace k zaslouženýmu blogocenění. Ráda sem chodím a jsem vždycky zvědavá, co novýho pro nás zase připravíš ;-).
    Vivi

    OdpovědětVymazat

Děkuju mnohokrát za Tvůj komentář :)