pondělí 14. ledna 2013

DM drogerie pod lupou

Bohužel, pořád jsem nemocná. I přesto, že jsem měla nápad na skvělý článek, nezbývá mi nic jiného, než s ním ještě chvíli počkat a zatím využít pár dnů starých fotek, které jsem pořídila před tím než mě navštívila chřipka. 

Poslední dobou se to hemží výhodnými balíčky, slevami a především novinkami v sortimentu dekorativní kosmetiky. Značky se vzájemně předhání a i ti poslední, kteří ještě neměli svůj "bíbí" krém, tak své rezervy dohnaly. Tady máte náhled na to, co najdete momentálně v DMku. Do Rossmanu mě dlouho nikdo nedostane, ale o tom Vám povím zase někdy jindy (jejich rádoby slevy, nedoplněné zboží, hlídač který vám stojí za zády, jako by on věděl líp, který odstín Vám bude sedět ...)

 Jak víte, Maybelline nedávno na FB dal vědět, že se chystá nová řasenka, tady ji máte v plné kráse, já osobně ji ještě nezkoušela. Kartáček má umělý a poměrně dost velký. Jediné, co se mi teda nelíbí je volba barev na obalu, ale to je už maličkost.
 Nové rtěnky, které jsem nedávno nazvala jako "rtěnkové zvýrazňovače". Intenzivní a divoké barvy, na léto říkám velké ANO, ale zatím tady máme zimu, takže já osobně si ještě chvíli počkám. Omlouvám, že se se mi názvy odstínů takto odleskly.
 Novou kolekci jsem Vám ukazovala a jejich tužku i ohodnotila. Je úžasná, tady máte vzhled celého stojanu.

 Další novinka značky Dermacol, nová řasenka, která slibuje mnohé, uvidíme kolik z toho také splňuje. Já teda nevím, kterou řasenku ted zkusit, hrozně mě laká zebra z kolekce Black Sensation i ostře zelená krasavice Nutri Lash.
 Nový make-up, jehož tváří se stala Taťána Kuchařová. Jsem vděčná DMku, že nabízí u nových make-upů většinou i kartičky s informacemi, které uvnitř mají i malý vzorek. Jeden jsem si vzala, bohužel zatím neotestovala, ale vše napravím. Zatím by to chudák make-up měl těžké, mé nemocné kruhy pod očima by asi nezakryla ani malta :D:D.
 Nevím jestli to brát jako nějakou novou kolekci, spíš jen pár nových výrobků. Rtěnky skoro nemalují až na jeden korálový odstín, který je neuvěřitelně krásný a lituji, že jsem ho tam nechala. Za 55,- Kč perfektní záležitost. Stíny mě nelákají a linky taky ne.
 Další nový make-up, alespoň já ho zpozorovala až ted. Nějak se nám roztrhl pytel s těmi make-upy, nezdá se Vám ? :)
 Balea mazadla, osobně je mám moc ráda. Můžu doporučit kokosový krém v nekonečném balení.

 Tyto mléka jsem uviděla u nás taky poprvé, rybíz mi připomínal spíše maliny nebo borůvky. Z vlastní zkušenosti vím, že od nich extrémní hydrataci nečekejte, ale po sprše na provonění pokožky je to paráda.


 To mě hodně zaujalo, dřív jsem je přehlížela, ale konečně jsem k nim přistoupila blíž a přivoněla k čokoládě. Spíše než čokoládu mi to voní jako Granko, myslím, že nebude trvat dlouho a nějakým z nich si udělám radost.

 Balzámy na rty. Špatně jsem to nafotila, nejde na fotce vidět právě probíhající sleva na balzámy Garnier tuším za 49,- Kč, omlouvám se. 



 Tak už jen Essence, Miss Sporty a She a budou mít bebečka už všichni :D. Nelákají mě vůbec, ty asijské ano a ráda do nich zainvestuju. Tónovací krém mám jeden od Dermacolu doma a mám ho ráda především na léto, ale nepotřebuju je mít od každé značky.



 Micelárka od Lirene o které se hovoří jako o levnější variantě Biodermy. Mám ted Biodermu Sensibio až ji doberu (to bude trvat dlouho :D) vyzkouším i Lirene, zda-li je to porovnání pravdivé.



Poslední věci, které si našly místo i u mě doma ve stojanu. Zatím je testuju a zjištuju jejich klady a zápory, čekejte článek, ale dejte mi ještě trochu času, at je to pořádná recenze a ne zase nějaké mé první dojmy :).


To je všechno, pomalu mi dochází fotky a nápady z úterý a středy minulého týdne, ted je třeba se rychle uzdravit :D
Mějte hezký den a napište mi jestli víte, ještě o nějakých akcí nebo co Vás z těch nafocených nejvíce zaujalo.

Na závěr malá rada, pořidte si v DMku jejich fialovou kartičku, jsou tam příjemné slevy za nasbírané body.

23 komentářů:

  1. já tak miluju baleácké krémy! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jože :D Nezapomenu, když jsem měla nějaký s vůní kiwi a ten mi udělal brutální alergii na dekoltu :D Měsíc jsem žádný Balea nepoužila, po měsíci tadaaa dál jsem kupovala :D Ale jo je fakt, že kiwi už jsem nic nekoupila :D

      Vymazat
  2. Wow takové články častěji :) Zaujaly mě ty štětce, těším se na recenzi :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. byla jsem jak špion :D Ale pokusím se až se zase objeví víc novinek a akcí :) Recenze bude, bude velmi pozitivní ! :)

      Vymazat
  3. Krásné fotky! DM já mám hrozně ráda, jako majitelka DM karty mám hodně výhod a to se mi líbí :)). Když to vidím, hned bych šla utrácet:(...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, souhlasím :) Ta kartička je vážně výhodná :)

      Vymazat
  4. O hlídačích v Rossmanu mi ani nemluv ! Babka, která mi stojí za zády celou dobu ! A čumí, jestli náhodou NĚCO NEKRADU ! I když přijdu do obchodu s Chanel kabelkou za 10000 kč, (tím se nechci vychloubat, pouze důrazně zvýraznit to otravné pronádsledování), pořád si myslí, že asi budu krást věci za stovku. Uráží to mě, jakožto slušného člověka, a musí to rozhodně urážet všechny slušné lidi, kteří si jen jdou např. pro nový make-up a za zády mají přilepenou babku z očima vykulenýma, jestli to náhodou neukradneš ! Proto, chodím do rossmana jen v nejvyšší nouzi :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vidím to úplně stejně, jsem slušný člověk a přišla jsem si jen vybrat nějaký produkt. Uznávám, že u toho dycky strávím hodně času ale nechci si kupovat něco co mi doma nebude sedět, navíc se ráda dívám na novinky,. U nás jsou vždycky hlídači staří pupkáči a chodí tam jako policajti pořád okolo :D

      Vymazat
  5. Skvělý přehled, Dermacol teď docela přidává novinky jak na běžícím pásu:) Já jsem zvědavá na tu řadu Black Sensational:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím ,taky se mi zdá, že sypou jednu novinku za druhou, ale jsem za to ráda. Můžu doporučit tu automatickou matnou tužku, já ji mám a nemůžu si ji vynáchválit, překvapilo mě, že nešla ani smýt pod vodou na což nejsem u obyčejné kajalové tužky zvyklá, spíš naopak, ty které jsem dřív měla byly rozmazané během minuty.

      Vymazat
  6. Ahojda. Moc se mi líbí tvůj blog! Ráda bych Tě pozvala na můj web, který je zaměřen především na poruchy příjmu potravy, ale pozor- ne thinspo, ba právě naopak.Najde tam recepty, které nikde jinde nenajdeš..převážně clean eating, tipy, články postřehy...a v brzké době se rozjede projekt na pomoc lidem s PPP, jen čekáme s kamarádkou, kdy ho schválí krasna.cz. Na blog určitě mrkni, každopádně si tam najdeš to "svoje". A pokud by se ti u mě opravdu moc líbilo, můžeš se přidat mezi mé Followers aneb pravidelné čtenáře (v levém sloupci mého blogu). Přeju krásný zbytek dne. Andie xoxoxox

    OdpovědětVymazat
  7. Mám krém balea, kokosový, a nemůžu si stěžovat! :) Do DMka jinak chodím všeobecně raději, než do Rosmannu. Byla jsem tam snad dvakrát, protože je blízko mé školy, do které dojíždím, u nás v okolí nemáme. A jsem za to ráda :D jako jo, některé akce mají super, ale aby za mnou chodil nějaký rádoby hlídač, na to fakt nemám náladu. U nás v DMku už se skoro s každým znám :D Štve mě ten jejich přístup..
    Moc se těším na recenze těch štětců :) Hlavně ten na pudr vypadá měkoučce a hlavně, že je velký (nějaký takový potřebuju). A připomíná mi chloupkama Stipple brush.
    Jsem na tvém blogu teprve krátce, ale moc mě zaujal a velmi pěkně se články čtou. Jen tak dál! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Měkoučký je přesně jak jsi napsala, už to nějak tak sepisuju a dávám dokupy :) Moc mě těší, že se ti tady líbí, budu se snažit se zlepšovat ve psaní i v nápadech :) Děkuju za podporu :)

      Vymazat
  8. Super článek:) Překvapil mě ten BB od Astoru, ten už mají teď vážně všichni!:-D a na řasenku od maybelline se chystám, ikdyž mi ty barvy taky moc nesedí..a na belea krémy a tělová mléka nedám dopustit!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. BB od Astoru je kupodivu poměrně dost hutný a hezky kryje, zkoušela jsem ale jen na hřbetu ruky, nevím asi přece jen půjdu raději do n+jakého originálu, než vyhodit peníze za něco co mě pak zklame :)

      Vymazat
  9. jeej uz aj astor ma svoj BB, mne pripada, ze uz ho maju hadam vsetky znacky, aj mne sa tie azijske velmi pozdavaju, jeden som skusila a fakt je super, zato tieto od vsetkych moznych znaciek vobec, ten dermacol by si mohla otestovat, celkom ma zaujal:)

    OdpovědětVymazat
  10. Skvělý článek :) já drogerii většinou rychle prolétnu, protože mám vždycky smůlu na hromadu strkajících se lidí, takže běžím pro to co potřebuji a mizím, ale teď u nás postavili další DM, kde je skoro celý den prázdno tak se chystám si ho pořádně a v klidu prohlédnout :)
    Mě nejvíc zaujala ta oranžová řasenka od Rimmel a pak ta zelená od Dermacol, takže teď půjdu obhlédnout recenze ;)
    Jinak si plánuji koupit některý tělový krém od Balea, asi sáhnu taktéž po kokosovém.
    A s Lirene mám špatné zkušenosti, jejich mléko na odlíčení mi vůbec nesedlo, měla jsem po něm oteklé a zarudlé oči, takže si od nich už asi opravdu nic nekoupím.

    OdpovědětVymazat
  11. Excellent post. Keep writing such kind of information on your blog.
    Im really impressed by it.
    Hey there, You have performed a fantastic job. I'll certainly digg it and individually suggest to my friends. I'm
    sure they'll be benefited from this site.
    Here is my blog post Oregon mortgage aid

    OdpovědětVymazat
  12. uááá, chci jít nakupovat a vykoupit celý déemko! :D

    OdpovědětVymazat
  13. Dm-ku tiež zbožňujem,hlavne tú ich voňavú telovú kozmetiku.
    Ako si spomínala ten kokos,tak doma tam to isté,ale grapové a má to nekonečné dno.

    http://lifelovezaza.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  14. tak s tím Rossmannem s tebou jen a jen souhlasím, sice je pravda, že je trochu levnější než DM, ale v DMku se mi nikdy nestalo, že by na mě jejich hlídač hystericky řval, že jsem podezřelá, protože mám sluchátka a poslouchám hudbu. Takže si radši připlatím, ale v Rossmenu mě taky dlouho nikdo neuvidí. Jinak super článek.))

    OdpovědětVymazat
  15. Kolik stojí ty štětce - poslední fotka? prosííím?

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat

Děkuju mnohokrát za Tvůj komentář :)