pátek 11. ledna 2013

Hnědo-očko


Jelikož jsem (opět a zas) nemocná, ležím jenom v posteli . Jediné co momentálně můžu je podělit se s Vámi o pár dnů staré fotky líčení, které jsem zkoušela. Nic extra zajímavého, ale lepší než zase delší pauza, při které by se tu neobjevovalo vůbec nic. 

Mějte lepší den než já :)




Použité produkty:


 (použila jsem v horní řady první, druhý a třetí stín a zdolní řady třetí a čtvrtý stín)

 (štětce: Max Factor na tekutý make-up, štětec na pudr a štětec na tvářenku z nové řady z drogerie DM, štětce na stíny z řady Essence)


Pořád čekám na objednávku z Ronnie.cz a rozhoduju se, zda-li udělat objednávku na Zoevě nebo Sleeku, poradte mi :D Raději objednat dvě velké palety stínů (Ultra shimmer 88 a Warm shimmer 88) a štětce (lákají mě  ty nové o kterých se tak hojně píše) nebo objednat ze produkty Sleeku (I divine storm, I divine Sparkle 2, True color rtěnky a GLO bronzer), vážně netuším do čeho jít, takže pokud máte nějaké zkušenosti a něco z toho máte doma, tak mi poraďte :)



30 komentářů:

  1. Moc hezké, sluší ;)

    OdpovědětVymazat
  2. na ronnie.cz jsem ještě nic neobjednávala tak ti moc neporadím...
    máš krásné oči :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na ronnie už mám objednáno už jen čekám, snad bude vše v pohodě:) Děkuju za pochvalu :)

      Vymazat
  3. Taky zvažuji objednávku od Zoevy, ale to poštovné je fakt nechutně vysoký a to mě odrazuje.. Ty štětce mě na druhou stranu tolik dráždí :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně přesně! To poštovné je nechutné, taky mě dráždí, vypadají skvěle, pořád jsem chtěla našetřit na proslulou sigmu ale zase si říkám, co když ta nová řada Zoevy bude levnější a přitom stejně dobrá, no ještě to zvážím. Uvidím až uveřejní ceny nových štětců :)

      Vymazat
  4. Máš moc sexy obličej, výraz, pusu. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Tak to moc děkuju, je to focené v županu což už není až tak sexy :D

      Vymazat
  5. Jsi kočka :) to líčení se ti povedlo... Tu paletku bych si taky ráda pořídila, protože takové odstíny dost často používám

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, vřele doporučuju si paletku pořídit, já mám celkem dvě od Sleeku a hodlám koupit další. S bází (opěvovaná je třeba Artdeco, já si oblíbila i tuto Essence na pigmenty) vydrží naprosto celý, odstíny jsou nádherné (naživo ale některé paletky vypadají jinak než na stránkách, tak bacha :) Některé jsou kombinované matné-třpytivé, tuto Au naturel používám často, má krásné barvy jak na denní tak i noční líčení. Zatím jsem celkově se Sleekem moc spokojená, ale třeba u nějakého výrobku narazím a příjde zklamání, ale snad ne :D :)

      Vymazat
  6. Krásné líčení. :) Mimochodem na té druhé fotce vypadáš úplně jako Rihanna!

    OdpovědětVymazat
  7. trošku mi připomínáš angelinu jolie, já prej taky :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mi ještě nikdy nikdo neřekl :D Každý že jsem prý dvojče Arii z PLL nebo, že vypadám úplně jako Rihanna :D Já si nepřipadám ani jako jedna, možná někdy jako kačer donald po ránu :D

      Vymazat
    2. Kačer donald, to snad ne, tomu nevěřím ani náhodou :D Ikdyž rihanně jsi podobná, jenom máš jiný nos:) A líčení je úžasný, takový, že pozvedne přirozenou krásu :)
      Nechtěla by si mně někdy přijít namalovat? :D

      Vymazat
    3. Některé rána jsou řekněme hodně krušné :D :D. Děkuju moc, no hrozně mě baví líčit sebe i ostatní, takže klidně :D Je to příležitost i pro mě, jak se zase o něco zlepšit a něco vyzkoušet :D :)

      Vymazat
    4. Jsem ze Středočeského kraje, jen mi dej vědět, abych mohla něco upéct :DDD:)

      Vymazat
  8. Ty jsi krásná! Na tebe se ráda budu koukat :D

    OdpovědětVymazat
  9. Kočka jak blázen! :)) Fakt, máš hrozně krásný oči, a ty dlouhý řasy - dělej reklamu na astor!! :DD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo :D:D To by mě Heidi kKlum neměla ráda, kdybych se ji snažila přebrat kšefty :D

      Vymazat
  10. BOže, nádhera!
    Krásné líčení a ty jsi ještě větší kočka :)

    littleann5.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuju mnohokrát za Tvůj komentář :)