sobota 12. ledna 2013

Nové přírůstky

Tento týden zejména úterý a středa byly ve víru nákupů drobností z dekorativní kosmetiky. Stihla jsem okouknout novou řadu výrobků od Dermacolu, viděla jsem novou kolekci rtěnek Maybelline (na mě jsou ale brutálně výrazné jako zvýraznovače :D) a spoustu dalších věcí. Jestli na něčem ale ujíždím, tak jsou to bronzery-tvářenky a rtěnky ! Prostě se nedokážu udržet, vždycky si najdu výmluvu, proč si nějaký odstín pořídit, ikdyž mnohdy vím, že ho denně nosit rozhodně nebudu. 




Značka Dermacol a Rimmel jsou pro mě momentálně favoriti v drogerii. U jejich regálů se vždycky zdržím nejdéle a pokaždé vyberu něco, co mě okouzlí. Tentokrát jsem se rozhodla rozšířit svou sbírku rtěnek o další 4 kousky.



Rtěnky Dermacol z edice Lip Seduction 


Stačí napsat - "sázka na jistotu", to vystihuje vše, co si o Lip Seduction rtěnkách myslím. Společně s Rimmel by Kate Moss jsou pro mě ty nejlepší. Jednu jsem vlastnila už dlouho, koupila jsem ji tehdy, co celá mánie s "klikačkama" začala. Ted jsem se rozhodla, že je načase pořídit stávající Dermacolce pár kamarádek. Na bílém světle v drogerii nerada vybírám odstíny, ale překonala jsem se a riskla to s odstínem 2 a 7. Odstín 2 jsem kupovala kamarádce na Vánoce a už tehdy se mi hrozně líbila. O tom druhém odstínu jsem zase slyšela na jiných stránkách, kde si ho slečny velmi chválily.

Na závěr: "miluju ten zvuk klikání :D"

Cena: 149,- Kč


Rtěnky Rimmel


Rtěnky této značky zbožnuju, ale znám jen ty od Kate Moss. Bylo třeba si rozšířit obzory a vyzkoušet i ty, co právě těm zmíněným sousedí. Vedle černých obalů s červeným nápisem Kate uvidíte i tmavě fialové, které mají nahoře vyrytou malou královskou korunu. Najdete mezi nimi různé odstíny, třpytivé růžové, nude odstín, růžové matné a taky vyraznou vínovou a rudou. Já si vybrala odstín One of kind (nalákala mě na ni Lou z Get the look, když se o ni zmiňovala ve videu) a pak jsem se trošku odvázala a koupila i odstín Cutting Edge, který je hodně výrazný (ale to mi vůbec nevadí, spíš naopak).

Rtěnky jsou nádherně pigmentované, co se týče výdrže, jsou na tom hůř než ty od Kate. Rty nevysušují, zřejmě proto je výdrž slabší. Musím ale říct, že za tu cenu jsem z nich nadšená. Stejně přes den v taštičce rtěnku i malé zrcatko tahám a tak není problém si rty čas od času zkontrolovat, zda-li je vše, tak jak má být.

Cena: 99,- Kč


19 komentářů:

  1. Boží! :)
    Já miluju výrazné rtěnky! Všechny jsou skvělé ale ta nejtmavší je prostě bezvadná! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky je miluju, ikdyž přiznávám, že je většinou nosím na akce s kamarády a do školy volím něco méně výrazného :D :)

      Vymazat
  2. Ty rtěnky od dermacolu chci vyzkoušet! :) Líbí se mi ten odstín 7, děkuju za tip :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není zač :) Stojí za to, určitě budeš spokojena :))

      Vymazat
  3. Lip Seduction a Rimmel Kate Moss su tiež moje najoblubenejšie ruže z drogerky, chystam sa doplnit zbierku Lip Seduction :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že máme stejné favority :) Taky bych ráda doplňovala sbírku :D Ideální by bylo vlastnit všechny :D Jsou krásné, trošku mě mrzí že rtěnky od Kate Moss se k nám nedostávají v podobě všech limitek, které vydala :)

      Vymazat
  4. Všechny jsou kráně pigmentované, vybrala jsis pěkné odstíny ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, ikdyž vybírat odstíny v obchodě je zlo :D :)

      Vymazat
  5. Dermacol 02 mám a nedám na ní dopustit :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, taky to vidím na novou nejpoužívanější rtěnku :D :)

      Vymazat
  6. ten světlý odstín Dermacolu vypadá krásně, ale to i ty ostatní :)

    OdpovědětVymazat
  7. Jsou krásné a moc hezky si je nafotila. Tvůj blog mě baví. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mě moc těší, vážím si pochvaly a jsem ráda, že se tady někomu líbí :)

      Vymazat
  8. Ten světlý odstín od Dermacolu nevypadá vůbec špatně. A o nějakých klikacích rtěnkách slyším vůbec poprvé.. Asi to vidím na nutnou návštěvu stojanu Dermacol! :D

    OdpovědětVymazat
  9. Cutting Edge! to je parádní odstín, musím se na něj jít podívat :)

    OdpovědětVymazat
  10. Líbí se mi úplně všechny, ale myslím, že minimálně ty od Rimmelu musím zkouknout! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju mnohokrát za Tvůj komentář :)