sobota 31. března 2012

Recenze na makeup Maybelline AFFINITONE

Tento makeup bych asi nazvala "některými milovaný, jinými nenáviděný".

Když na internetu zadáte do vyhledávání nejlepší makeup, nebo jiné podobné heslo vyjedou Vám diskuze, kde se často objeví právě název Maybelline Affinitone. Má však vlastnosti, díky kterým by ho mnohé nevyměnily za žádný jiný makeup a jiné zase okamžitě hodily naštvaně do koše.


Affinitone patří mezi velmi tekuté až vodové makeupy, které pouze sjednotí plet a nějaké výrazné krytí od něj čekat opravdu nemůžete. Díky tekutosti se velmi dobře nanáší  štěstcem na makeup, ale prsty už to jde trochu hůř, protože hrozně stéká. Já preferuju nanášení obyčejným štětcem na makeup.

Já osobně se krycím makeupům vyhýbám velkým obloukem z toho důvodu, že opravdu nechci nic zakrýt, zase jen maximálně červená líčka, především mi jde o celistvost barvy obličeje. Ale věřím, že pro Vás které máte problematickou pleť, Affinitone ani žádný jemu podobný není absolutně vhodný.


Klady:  Krásne sjednotí barvu pleti, odstíny nemají výrazný oranžový ani žlutý podtón, proto i nám slovanským typům barevně sedí. Na pokožce nedělá šupinky (teda přiznávám, že každý den začínám líčení hydratačním krémem, stejně jako jím zakončuju večerní čistění pleti). Parfemace není vůbec výrazná, takže nijak plet nedráždí a ani by Vám neměl smrdět, píšu neměl protože každý máme jinou citlivost na vůně. Výdrž je fakt pohádková, vše zůstane jak má i po tom, co příjdu ze školy po 8 hodinách.

Zápory: Tak jo, zahrnu tam i to krytí, ikdyž pro mě je to teda plusem. Je to už poněkolikáté, co ho mám a asi jsem dítě štěstěny, jinak si neodkážu vysvětlit, že se mi ani jednou nestalo, že bych ho koupila s vadným uzávěrem a makeup mi nasledně nepříjemně vytékal. Ale pozor, bohužel je uzávěr častým problémem, raději si ho v prodejně pořádně zkontrolujte.




 (Ikdyž tady vypadá, že skvěle kryje tak věřte tomu, že ty červené nebo fialové tečky naživo vidět nejdou, ale maximální přiblížení je asi ten největší kritik :D)

Jak už jsem zmínila makeup mám poněkolikáté, vyhovuje mi, ale když budu hodně upřímná a nebudu hledět jen  na to co vyhovuje mě, nezařadila bych ho mezi ty makeupy, které stojí za to koupit aniž byste se pak mlátily do hlavy.
Možná bych si ho koupila zase, kdyby mi tak strašně nevadil stereotyp (vyznačuje se tím, že i ten nejlepší výrobek mě časem omrzí at je jakkoliv dokonalý). Přístí týden se chystám koupit Rimmel Lasting Finish, tak uvidíme, jak obstojí on.

Promin i přesto, že jsi semnou strávil tak dlouhou dobu téměř každý den, dám ti jen tři hvězdy.



2 komentáře:

  1. když jsem chodila do školy nepotřebovala jsem na obličej žádný make up.Je mi tě líto co budeš nanášet ve 40ti?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Promin netuším, co bude až mi bude 40. Litovat mě nemusíš :) A existovaly už makeupy když jsi chodila do školy? :)

      Vymazat

Děkuju mnohokrát za Tvůj komentář :)