sobota 31. března 2012

moc hezky prosím

Nedávno jsem udělala komplet vyklizení skříně, protože jsme zjistila, že bohužel do svých starých věcí bych se vlezla tak dvakrát. Hledala jsem různě po netu a pokaždé mě něco zaujalo, když jsem to vše naplácala ve photofiltru na bílý "papír" vzniklo mi něco, čemu by se dalo říkat višlist na měsíc duben.

Křídlové náušnice, ne fakt na ně nemám šěstí, prstenů jsem viděla hned několik například v gate, ale tyhle náušnice zatím ne, zase bude platit pravidlo "dokud hledáš není, až hledat nebudeš bude toho všude plno", jak jinak :. Kdybyste je prosím někde někdo viděl hlaste mi to, dík !
Dlouhý béžový přesněji asi pudrový kabát, jo tak po něm se ohlížím už dost dlouho, jeden vyhlédnutý už mám.
Taška černá, maximálně zdobená cvoky, jinak úplně obyčejná a dost velká na to abych tam mohla vecpat všechno do školy i mimo ni.
Pudrové jehly, klasika asi netřeba komentovat stejně jako rudé jehly.
Velké a volné triko s vlajkou.
Černé sako, které se bude hodit skoro ke všemu. Mám už pár sak a naprosto mi vyhovují, ale černé mi chybí.
Šortky, nezbývá než doufat, že budu dost schopná na to abych vyrobila kopii těch z obrázku.
Hnědý kšandy v gate za stovku. Musím pro ně zajít dřív než mi je stáhnou z prodeje :D
Černý obr peří do uší mám zase vyhlídnuté v Claire´s jen se mi za ně nechce dávat 359,- chtělo by to na ně narazit ještě jinde.
Nakonec stahovací podprsenka s cvoky, taky asi nezbyde nic jiného než si ji vyrobit sama, stahovačky jsme viděla zatím jen obyčejné, tak zkusím sehnat cvoky a obyčejnou černou a pustím se do výroby.

Kdybyste věděli, kde jednotlivé věci sehnat tak piště do komentářů.
dík dík dík

2 komentáře:

  1. to tričo sa mi páči ! ja som si práve kúpila jedno s USA vlajkou od americanapparel.co.uk

    lesimple.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já podobné viděla v jednom obchůdku u nás ve městě, snad tam ještě bude, stálo asi 200,-Kč, takže i skvělá cena, vlastně ani netuším proč jsem ho nevzala :D

      Vymazat

Děkuju mnohokrát za Tvůj komentář :)