pátek 11. ledna 2013

Nová kolekce Black sensation od Dermacolu

Je to asi dva dny, co jsem navštívila drogerii DM a všimla jsem si malého stojanu ve kterém byly vystaveny různé výrobky značky Dermacol v naprosto dokonalém zebrovaném balení. Jako první mě zaujal právě  vzor, přistoupila jsem blíž a rozhodla se zjistit oč tu jde. Jedná se o kolekci zvanou Black sensation, která obsahuje celkem 7 různých výrobků. Přesněji zde najdete dvě velmi podobné automatické tužky na oči, dva druhy tekutých linek, jednu jumbo tužku (oni ji nazývají jako oční stíny a tužka v jednom), dále černé linky v podobě úzkého fixu a prodlužující řasenku.


Cena: vše až na řasenku 99,- Kč, řasenka 199,- Kč

Začala jsem to podrobně zkoumat a vyzkoušela všechny testery na hřbet své ruky. První postřeh - nádherně černá výrazná barva. Řekla jsem si, že si přece jen udělám radost, navíc černou tužku potřebuju jako sůl, ta moje je tak malá, že udržet ji nebo s ní namalovat souvislou linku je nadlidský úkol :D




Vzala jsem do ruky Matt black a Micro black, po vyzkoušení jsem zjistila, že Micro black se snadněji rozmazává zatímco Matt black i po "šudlání" prsty drží jako přibitá, v tu ránu letěla do košíku. Tekutých linek mám požehnaně, proto jsem je přehlídla a sáhla po řasence. Ale jak už víte, v řasenkách jsem váhavá, momentálně mám jejich Imperialku a budu hlava mazaná a hezky si počkám na recenze ostatních.


 

Jestli se jim něco povedlo, tak je to celkový vzhled, už  to nejsou nudné jednobarevné výrobky, konečně něco výrazného a originálního. Dermacol je pro mě drogérkový TOP (poslední dobou společně se značkou Rimmel), proto většinou neodolám. Vzala jsem si ze stojanu ještě malý letáček s informacemi o jednotlivých výrobcích. Tleskám Dermacolu a vzkazuju: 

Prosím chci víc takových edic !




Tak tedy tužka je bombastická a drží nádherně, snad se můj názor časem nezmění.


Krásný den, já se jdu dál povalovat jako vyvržený vorvaň a léčit se :)
(článků bude asi požehnaně, přece jen je psaní na notebooku to jediné ještě s pitím čaje, co ted zvládnu :D )

14 komentářů:

  1. No super recenze! Já jsem je ještě nikde neviděla, ale ta matná mě taky lákala:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt neskutečně krásně drží, jsem zvyklá, že většina užek se rozmazává nebo jsou naopak tak tvrdé, že při použítí skoro vydřou víčko, tahle je ale úplně jiná :) Stojí za to :)

      Vymazat
  2. Krásná recenze!!! Taky se mi moc líbí ten desing. Zbyly mi ještě nějaké penízky z Vánoc tak už asi vím za co je utratit:)))

    OdpovědětVymazat
  3. To vypadá krááásně :) Né že bych to potřebovala, ale něco asi vyzkouším :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když člověk nic nepotřebuje o to důležitější je to koupit :D Tak to mám aspon já :D

      Vymazat
  4. My jsme tady asi opožděný :D...dneska jsem zrovna koukala na Dermacol, protože chci jeden make-up, který tu samozřejmě ještě není a tohle už vůbec ne :(. A hrozně se mi to líbí :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neboj, to je v klidu. Nezapomenu na řadu Fit me od Maybelline, v zahraničí už byla sto let, v Praze asi deset let a k nám přišla před rokem (napsáno s nadsázkou :D), ale stejně. Zlatá Emérika, to mi pokaždé jenom oči přechází a málem puknu závistí, co oni tam mají za výběr ! :D

      Vymazat
  5. výrobky vypadají pěkně :)
    podívám se určitě na tu fixu. nejlepší linky co jsem kdy měla, byly ve fixu od Oriflame. aplikace naprosto úžasně jednoduchá, šlo to samo. k Oriflamu už nemám přístup a tak nevím, kde bych je sehnala, proto dlouho hledám náhradu, ale zatím jsem nic jim podobného nenašla, vždycky jsou ty hroty fixů nestabilní, prostě k ničemu. teď jsem ale koupila gelové linky od Maybelline a jsem více než spokojená!

    OdpovědětVymazat
  6. Tuhle edici jsem ještě nezaznamenala, ale vypadá opravdu moc hezky, hlavně ten celkový design, až půjdu do Dm určitě se u ní zastavím a pořádně ji prozkoumám:)

    OdpovědětVymazat
  7. Super recenze. na tuhle edici jsem ještě nenarazila, ale potřebovala bych nějakou černou tužku, která je skutečně černá. :)

    OdpovědětVymazat
  8. Tak teda tie balenia vyzerajú fakt krásne :)
    caramel-b.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  9. super recenzia, som zvedava či je aj u nas, mohla by byt :) vyzera skvele!

    OdpovědětVymazat
  10. ta jumbo tužka by mohla být šikovná, jsem zvědavá, jestli se dostane k nám :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju mnohokrát za Tvůj komentář :)