čtvrtek 3. května 2012

dnešní rychlo-nákup

Aby to tu neumíralo rozhodla jsem se Vám dneska jen v rychlosti ukázat, co jsem si dnes pořídila, není to nic extra ani toho není šílená hromada. Sdělím Vám jen nějaké své první dojmy :)

Maska pro citlivou pleť od Montagne Jeunesse


Cena: 20,- (slevněn v Rossmanovi, bohužel jen tento druh)

Tuhle masku jsem zahlídla v Rossmanovi úplnou náhodou, původně jsem se koukala po již tradiční modré zinkovce, ale MS značku miluju, dělá úžasný masky a tuhle jsem ještě nikdy neměla, tak proč ji nezkusit. Už ted Vám ji můžu doporučit, ted alespon to zkusit, protože vážně pochybuju, že značka jako je tahle, mě v masce někdy zklame.

Mandlové mýdlo L´OCCITANE


Asi je to hrozný prohřešek snažit se být bloggerka a nebýt ambasadorkou L´OCCITANE, nebo tam alespon trávit všechen volný čas. Jo možná se trochu stydím, ale je to můj první výrobek od této značky. Koupila jsme jen malé mýdelko, abych zkusila, jestli mě vůbec zaujme. Chystám se na tělový gel AMANDE, jenže ten stojí přes tisícovku, proto ještě koupi pečlivě zvážím, ale zařídila jsem si klientskou kartu a asi trošku chápu tu chválu, co všichni na tenhle obchůdek pějí. Uvidíme, uvidíme jestli budu do budoucna taky věrný zákázník.

(vzorečky, které jsem po vyřízení karty dostala, šampon na bojem a matující krém - ten krém je boží, asi si ho koupím ve velkém balení)

Hydratační tělové mléko Garnier


Garnier to prostě umí s krémama, mám tuhle značku děsně moc ráda. Na krémy jsem ujetá neskutečně. V Rossmanovi ho měli ve slevě za necelou stovku, voněl mi tento hydratační. Zatím jsem ho zkoušela jen na kousek kůže, nádherně bleskově se vsakuje a fakt kůži příjemně zjemní.


Fixační sprej na vlnky od L´oreal


Tohle balení je už moje druhé, tento sprej miluju a ted Vám ho trochu vychválím do nebes. Je super, nesmrdí a vlasy krásně zpevní a vlnky opravdu vydrží mnohem déle.
Na to mé mikádko ho spotřebuju jen trošku, ale ikdyž jsem měla kadeře dlouhé po zadek, kulmování bez této růžovky jsem si nedokázala představit. Nastříkám ho, nechám chviličkou zaschnout a poté pročešu kartáčem a pak teprve natáčím a kroutím. Díky pročesání zabráním vzniku slepených a mastně vypadajících pramenů (asi to není profi postup, ale mě se takto osvědčil)


Pár mini laků

Mám sice na rukou gelovky , ale moc ráda si lakuju ty své nožky. Nejsem fanda pro křiklavých barev, spíše mám raději odstíny kovové, přírodní a třpytky, moc moc třpytek. Tyhle minilaky jsou bezva, když si chcete pořídit více odstínů za pár kaček. Ty dva od Essence jsem koupila během návštěvy v Douglasu za klasických 29,90 Kč a ty od Golden jsou z Nicol za 30,- Kč.

Noční krém z kozí řady od Ziaji


Minule jsem Vám tu házela dva sprcháče od této značky, jak říkám moje nejoblíbenější značka to není, nejsem nějaká fanynka, co si při zjištění, že vyšla nějaká jejich nová řada bude rvát vlasy jako někde na koncertu Beatles. Ale kamarádka mi nedávno tento krém doporučila, tak ho zkusím. Voní nádherně, jo i ty sprcháče voní nádherně, hlavně i dlouho po sprše. Tak uvidíme, pokud na to chytnu zase nějakou alergii, tak to skončí v koši. Pokud mi nebude jinak vyhovovat na pleti, tak na nohy stačit určitě bude (na noc samozřejmě :-D )


Je hustější konzistence, jak jsem již zmínila vůně je velmi příjemná a jemná. Ale tento krém doporučuji spíše sušší pleti, rozetírá se jednodušše a vsákne během chvilky. Nějaké podrobnější dojmy sdělím až po delším používání.

A na závěr třešinka na dortu, achjo Baleo, víš že tvé ovocné vůně miluju. Jsi super značka, ale tvé krémy mít nemůžu. Takže citlivky, recenzi úplně zpět neberu, vůně mají super a mám jejich výrobky ráda, ale pokud se taky trápíte s pletí, krémy si určitě nekupujte. Navíc v létě je pokožka ještě citlivější. Ale neva, to je osud nás testujících :-D.


muhehe dnešní oběd a snídaně


oběd: brokolice zapečená se smetanou, sýrem a masem
snídaně: skořicové proužky s vlákninou, bílý jogurt a jahody

Co jste si pořídily vy nového?
Doporučíte mi nějaké kosmetické novinky, co jste vyzkoušeli?

3 komentáře:

  1. wow!Krásné fotky, je vidět že sis nákupy užila.To mýdlo vypadá dobře.Garnier intensive 7 days tělové mléko mám taky))
    xoxo T.
    http://dreamaboutflowers.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. já jsem si nekoupila novou kosmetiku už dobré dva měsíce.. když mám penízky tak raději utrácím za oblečení než kosmetiku :D takže za penízky kupuji vyloženě jen to nutné (řasenku, pudr, make-up, atd..)

    OdpovědětVymazat
  3. hezký fotky,já jsem v poslední době z kosmetiky koukala asi tak jenom balzám na rty :D

    OdpovědětVymazat

Děkuju mnohokrát za Tvůj komentář :)