středa 9. května 2012

řasenkový souboj

Dneska se bude jednat jen o takové menší shrnutí mých dojmů ze tří řasenek, které jsem si koupila asi před 14 dny a od té doby je zkoušela a snažila se zjistit jejich výhody i nevýhody.

Dermacol Imperial


Doporučená cena: 249,-
Bývá často slevněná v drogeriích Rossman a to za cenu 199,- Kč, při větším štěstí ji najdete za 169,- Kč.


Tuto řasenku jsem si sice nedávno nově koupila, ale úplně novou v mé sbírce rozhodně není, nazvala bych jí naopak stálicí mezi řasenkami v mém kosmetickém kufru.
Pamatuju si když jsem si ji koupila poprvé, nedávala jsem ji zrovna velké šance, naopak mě natolik překvapila, že tento kup byl asi už třetí v řadě.

Pojďmě se na ní kouknout zblízka. Její kartáček je podlouhlý a tvořený z jemných umělých štětinek. Se štětečkem se pracuje bez problému, jeho velikost není nijak přehnaná a řasy krásně oddělí jako většina umělých kartáčků, tady shledávám jejich výhodu. Co mi však většinou vadí je to, že řasy sice získají na délce, avšak u objemu se nedočkáme žádného zázraku a právě tady mě Imperialka překvapila, řasy nejen prodlouží, ale nádherně zahustí. Samozřejmě, že po nanesení víc jak 3 vrstev (kdo by si jich tolik dával), by měla tendenci řasy nehezky slepit.


Barva je černočerná, taková na jakou jsem zvyklá například u řasenek Maybelline. Jediné, co bych Dermacolu bohužel vytkla je to, že se stále nenaučili prodávat své výrobky zatavené v plastovém obalu, aby tak zabránili slečnám, kterým není cizí řasenku otevřít a nechat v obchodě vyschnout. To se mi bohužel stalo právě ted, řasenka na první pohled jako obvykle bez problému, ale netrvalo dlouho a začala se nepříjemně drolit. Vzhledem k tomu, že se mi toto stalo poprvé, vidím problém opravdu na straně zákazníků. Doporučuju!


Řasenka 2000 Calories od Max Factor

Doporučená cena: 249,-Kč
Díky probíhajícím akcím téměř ve všech drogeriích: 199,- Kč 


Jak jistě víte poslední dobou se právě tato řada řasenek stala velmi populární díky probíhajícím reklamám v televizi ku výročí 2000Calories. Matně si pamatuju, že jsem si tuto řasenku koupila asi před dvěma lety a byla z ní nadšená. Nebyla bych to já, kdybych nechtěla zkusit něco nového a proto jsem si místo klasického rovného kartáčku vybrala tento zahnutý, který slibuje neodolatelné natočení řas.


Kartáček je fájn, poměrně hustý a narozdíl od Dermacolky není umělý, ale popravdě nevím jestli je to mnou nebo řasenkou, ale lépe se mi pracuje s rovným kartáčkem. Řasy nedokáže oddělit, tak dobře jako řasenky s řidšími štětinkami, ale pokud to s vrstvami nepřeženete, bez problému vykouzlíte krásné řasy. Konzistence super a barva krásně černá. O nějakém extra natočení se mluvit nedá, bohužel si na pomoc budete muset vzít kleštičky nebo kulmu, ale určitě Vás celkově nezklame a mohu ji doporučit.


Řasenka Illegal Length od Maybelline


Cena: 199,- Kč

Někde k této řasence získáte i dárek, například právě probíhající akce v drogerii DM řasenka + černý třpytivý taštička zdarma.



Většinou, když se pohlížím po nové řasence, znamená pro mě sáhnutí do regálu Maybelline jistou spokojenost, proto když se objevila super žhavá novinka, která slibuje prodloužení řas až o 4mm (ne tomu jsem nevěřila), tak jsem neváhala ani minutu a okamžite ji házela do košíku.

Patřila k těm, které jste mohly vidět téměř každou minutu v nové reklamě v televizi. Možná právě tehdy, když člověk od něčeho moc čeká, příjde pak zklamání.


Štěteček by byl perfektní, štětinky nejsou moc husté a celkově se sním pracuje příjemně, problém však nastává u konzistence, která je dle mého příšerná. Nepřipomíná mi to ani hustčí barevnou pastu nebo hmotu na kterou jsem běžně zvyklá, spíš obarvená tekutou až vodovou "něco". Nejen, že řasy neobalí, ale musíte nanést poměrně dost vrtev, aby bylo vůbec poznat, že jste se nalíčily. Nejdříve jsem si říkala, že to chce čas na rozmalování, ale ani po těch dvou týdnech se nic nezměnilo, takže ačkoliv se tomu opravdu divím, tuhle Maybellinku nedoporučuju.


To by bylo tak všechno k tomuto tématu, až nakoupím další zase Vám o nich napíšu.
Jaká je Vaše nejoblíbenější a která Vás naopak zklamala na plné čáře?
(ráda chytnu inspiraci nebo se naopak vyvaruju katastrofě :) )

8 komentářů:

  1. Na tu illegal leghts uz jsem slysela vic spatnych recenzi, evidentne se jim nepovedla :-/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi ne, já se opravdu těšila, že bude stát za to, ale už bych si ji nikdy nekoupila :/

      Vymazat
  2. Tý Maybellince jsem věřila, takže děkuju za info, že tudy cesta nepovede :) Jinak - máš boží řasy! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U Maybelline doporučuju většinu jejich řasenek, ale tahle nevím, asi nějaká velká chyba :) děkuju :)

      Vymazat
  3. tu Dermacol Imperial mám a je super no :)

    OdpovědětVymazat
  4. já s maybelline moc zkušenosti nemám,ale nad touhle jsem uvažovala... tak si vyberu jinou :)) a fascinujou mě tvoje oči, neskutečně hezký! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nejraději mám jejich:
      http://darkhourglassit.files.wordpress.com/2011/01/maybelline_volum_express_mascara_the_falsies_black_drama.jpg
      http://1.bp.blogspot.com/-AJWUtlIyYx8/Trk-rPnojEI/AAAAAAAAADM/svgwjao_M3Y/s1600/P1040644.JPG
      tyhle se třeba maximálně vyvedly :) ta fialová patří mezi mé 3 úplně nejoblíbenější :)

      Vymazat

Děkuju mnohokrát za Tvůj komentář :)