neděle 16. prosince 2012

oblíbená snídaně

Vždycky je období, kdy si něco oblíbím a ničím to neobměňuju. Tak je to i v jídle, když si oblíbím jednu snídani, jím ji pořád dokola, pak už mě omrzí a příjde něco nového. :D

Momentálně mám svoji snídaňovou rutinu:


250 ml vroucí vody
3 lžíce sójového sušeného mléka Zajíc s kokosovou příchutí
1 lžička medu
malá hrstka lískových oříšků
1 lžíce kustovnice
30g Dobrá vláknina bonavita se skořicovou příchutí
30g jemné vločky s vlákninou
30g celozrné lupínky
půl lžičky mleté skořice

Vezmu si 250 ml hrnek a dám do něj 3 lžíčky sojového nápoje, zaliju vroucí vodou a rozmíchám v něm lžičku medu. Do misky si nasypu vločky, lupínky i skořicové proužky, posypu skořicí, přidám kustovnici a oříšky. Všechnou zaliju horkým mlékem a lžičkou rozmíchám. Po chvilce se vytvoří "falešná" kaše a je to hotové.



Tento typ snídaně je univerzální, tady je několik mých oblíbených tipů, jak ji případně trošku obměnit:
1) pistácie, kaki a slunečnicové semínka
2) mandle, banán
3) dýnové semínka, sušené švestky, čerstvá hruška
4) pekanové ořechy a jablko
5) mražená směs ostružin a malin, oříšky kešu

+ samořejmě libovolná směs vloček a horké sojové mléko :)

Tip: Nejen skořice je výborné voňavé koření, zkuste si vzít 3 malé hřebíčky a ve hmoždíři rozdrtit na jemný prášek, nebo sáhněte po pomerančové či citronové kůře. :)

Co ted nejraději snídáte vy ?
Taky preferujete vydatnou snídani jako já, nebo se ráno nedonutíte něco sníst a první jídlo máte až v práci/škole?

5 komentářů:

  1. Mňam! To vypadá delikátně! :) musím vyzkoušet!
    Já jsem dřív snídaně nesnášela, nedokázala jsem pozřít sousto, ale teď si den bez snídaně nedokážu představit. :)

    OdpovědětVymazat
  2. hned zítra letím nakoupit sojové sušené mléko a vyzkoušet to :D miluju když se ty chutě spojí v mléce :)

    OdpovědětVymazat
  3. Mám z tebe hlad! :D Vypadá to božsky. ♥

    OdpovědětVymazat

Děkuju mnohokrát za Tvůj komentář :)