sobota 28. dubna 2012

Něco z dnešního nákupu

Ráno jsme s mamčou brzo vstaly a jely na farmářské trhy, nakoupily tunu dobrýho jídla, kozí sýry, ryby, koření a zkusila jsem vitaminátor - mňam. Pak jsme jely do obchodů i do Rossmanu (jak jinak) :D Něco jsem nakoupila a něco i hnedka vyzkoušela, takže Vám o něčem už napíšu recenzi. O tom ostatním vytvořím třeba pak zas další článek.

Ziaja sprcháče


Objem: 500 ml
Cena: jak kde, v Globusu jsem viděla slevu z 86,- na 65,- v Rossmanu z 79,- na 35,- (no nekupto)

Tohle na recenzi moc není, ještě jsem je nezkoušela, jen k nim přivoněla a navíc, co si budem povídat, Ziaja je ted něco jako výrobek, který má hned vedle cenovky v obchodě napsanou cedulku "jestli chceš být in blogerka, tak si mě kup, protože já jsem tedka v kurzu". Jo na tuto značku narazíte na všech stránkách, zkusila jsem ji a uvidíme. Voní nádherně nejvíc se těším na ten olivovák, jsem jedna z těch, kteří sprcháče spotřebují tak tunu, něco jako malý hrášek přípravku mi nic neříká.


Uvidíme, jak se osvědčí, třeba se taky stanu pomyslnou fanynkou a koupím něco dalšího. Koukala jsem na jejich stránky a nejvíc mě láká pomerančový peeling a samoopalovák.

Rtěnko-balzámo-něco od Essence

Cena: 54,- Kč

Mám jich doma strašně moc z této edice rtěnek, takže si to nechám pro samostatný článek, kde popíšu zápory i klady včetně fotek s odstíny :)


Paletka očních stínů od Essence



Cena: 29,90 Kč (po slevě)

Jdu si tak kolem regálů a co nevidím, výprodej Essence z necelé stovky slevněno na 29,90 Kč. Whoooho během vteřiny to leželo v košíku a já měla úsměv typu "Like a boss". Tak se tvářím u každé slevy.

Ne že by mě odstíny nadchly, kdyby mě nadchly, tak tu paletku koupím už dávno, ale chtěla jsem ji jen zkusit. Mám ráda stíny. Moc se mi líbí pigmentace, nic extra, ale pro jemné líčení je uspokojivá. Odstíny jsou hezké, zvláště první řada, v té druhé třeba takovou červenou nebo oranžovou moc (vůbec) nevyužiju.
Součástí je i malý štěteček, který nestojí za moc. Mám raději větší plochy malých pěnovek, ale tak proč ne.
S bází budou stíny fajn, za 30 korun mě potěšily, určitě je použiju a do koše je nehodím :)

(nafoceno bez bází samozřejmě, s bází se Vám pigmentace zlepší a budou vypadat výrazněji)

Báze pod oční stíny Essence


Cena: 64,- Kč

Koupila jsem si ji už po druhé. Líbí se mi a mám ji ráda, bázový oblíbenec to není, znám i lepší, ale přes den mi stačí, když mi krásně nalíčené oči vydrží celou školu. Tenhle béžový prťavec mi toto splní, za tu cenu což je 64,- Kč mi stojí za to to koupit.
Je to něco jako korektor s bází dohromady. Někdy se mi na víčku objeví drobné žilky, takže mi je tato báze i zakryje.
Pokud jste náročná a potrpíte si opravdu na kvalitu, tak si ji nekupujte, ale pokud jste mladá studentka a malujete si přes den je něco jemného, budete s ní spokojení.


Labutěnky na pudr



Cena: 29,90 Kč

Úplně obyčejné od značky Beauty.  Mám je hrozně ráda, raději tyhle aplikátory než štětec na pudr hlavně, když je člověk na cestách nebo potřebuje použít pudr ve škole nebo venku. Stačí si do pudru dát jednu tuhle labutěnku a lesku sbohem.
Kupuju si je asi tak jednou za dva měsíce nové, protože nesnáším, když splasknou a už nejsou tak hebké a nadýchané.

Pinzeta od Essence



Cena: 54,90 Kč
Tohle se jim fakt povedlo, tahle pinzeta je naprosto boží, zbožňuju ji. Skvěle ostrá, lehká a mají super design.  Fakt doporučuju :)

Řasenky


Illegal Lenght Maybelline: 199,- Kč
Dermacol Imperial: 229,- Kč
2000 Calorie:199,- Kč

Dneska jsem si koupila tyhle tři nové. Imperialku moc dobře znám, 2000 Calorie taky kámoška z minulosti a ta třetí je pro mě novinkou, která se v síti drogerií objevila teprve nedávno.
Hodnotit je ted hned nemá smysl. Napíšu Vám něco jako řasenkový speciál, kde se na ně zaměřím a vše podrobně nafotím.

Jak jste dneska měli ? 
Co vy a naše známá Ziaja ?
(nemáte někdo ten peeling, kakaové máslo nebo samoopalovák, at vím :-) )

1 komentář:

  1. Páni to je ,ale nákup :D Docela ti závidím , hlavně tu paletku stínů za 30 Kč! :D:)

    OdpovědětVymazat

Děkuju mnohokrát za Tvůj komentář :)