středa 11. dubna 2012

Čištění štětců

Pokud patříte k těm, kteří se při líčení neobejdou bez sady štětců, je třeba abyste se o ně taky starali a pravidelně je čistili a odstranovali z nich tbakterie a zbytky líčidel, které se v nich usazují.
Vybrala jsem pár starších štětců, abych na ni názorně ukázala, jak se o štětce starám já.

Jak často je takto udržovat?

Štětec na makeup: přibližně co 3 dny, podle toho, jak často ho používáte.
Štětec na pudr: co 2-3 týdny.
Štětec na linky: téměř po každém použití, gel jinak zaschne a ztrvrdne. Pokud ho však používáte pro úpravu obočí při nanášení stínu, bude stačit jednou týdně
Štětec na stíny: pokud máte jen jeden štětec a mícháte různé barvy, je samozřejmé, že údržba bude potřeba téměř po každém použití, v opačném případě opět 1 týdně.
Štětec na tvářenku či bronzer: stějně jako u toho pudrového, 2-3 týdny.


Máme tady 4 štětce, na oční stíny, gelové linky (případně na obočí), pudrový a základní na makeup.


Na talířek si dáme asi 3 lžíce olivového oleje a stejné množství obyčejného tekutého mýdla, podle toho kolik štětců se chystáte dát dopořádku.


Vezmeme štětce a jednoduše jeden po druhém ve směsi oleje a mýdla pořádně vymácháme krouživými pohyby.


Nakonec je necháme na talířku odstát asi 10 minut.


Nakonec opatrně všechny opláchneme ve vlažné vodě, do té doby než bude voda úplně čistá a odstraníme tak veškerou špínu a zbytky.


Odložíme je čisté a umyté na papírovou utěrku a do druhého dne je necháme pomalu uschnout.

Hotovo :)

3 komentáře:

  1. Já jsem se inspirovala u Mii, která používá regenerační šampon, desinfekční gel či mýdlo a vodu :)
    Myslím, že hlavně ta desinfekce je tam hodně důležitá. Já používám svůj antibakteriální gel na ruce a desinfekci na povrchy, kterou jsem koupila v lékárně. Mám tak aspoň 100% jistotu, že odstraním všechny bakterie a nebudu si je roznášet a množit dál po obličeji.
    Ale ten olej vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tyjo ! Já naopak neznám ten trik s gelem, ale taky vyzkouším :) Děkuju za tip !

    OdpovědětVymazat

Děkuju mnohokrát za Tvůj komentář :)