středa 11. dubna 2012

Essence stíny

Celkově mám Essence značku ráda a to hlavně z jednoho prostého důvodu, je rozdíl když koupíte něco právě od Essence a doma zjistíte, že je to vhodné tak akorát pro hru "kdo to z okna vyhodí dál" tak se pak nemusíte mlátit do hlavy, protože že jste přišli průměrně o 40-50 koru narozdíl u drahých značek, kde jo hodně rozmýšlíte co si vybrat aby vás pak nemusela doma mrzet špatná investice.

Essence má dobré produktry i ty naprosto k ničemu, dneska bych se zaměřila na jejich stíny, mezi kterými jsem si našla oblíbence a tak ty, které nestojí ani za 40 korun.

Cena stínů: 39,90 Kč

K dostání je opravdu velká škála barev, provedení. Stíny si koupíte červené, hnědé, bílé, třpytivé, matné, mono, duo i quatro provedení, opravdu pro každého něco. Já jsem fanda spíše přírodních odstínů s výjimkou rudé nebo tmavě modré, to platí nejen v oblečení ale i právě v líčení. Proto i stíny mám převážně hnědé, černé, béžové a tak podobně.


Nejprve bych zhodnotila stíny celkově.

Výdrž: Tak ta je různorodá. Některé stíny jsou takové práškové, spíše s drsnější strukturou, které se i při nanášení štětcem práší a mnohdy nedrží na svém místě, toto se týká převážně pastelových odstínů, jako jsou růžové, modré nebo zelené, věřím tomu, že i tam se najdou výjimky, ale na ty jsem já osobně štěstí neměla. Pak jsou ale typy, převážně šedé a hnědé barvy, které jsou mastnější s metalickými odlesky, mnohdy s třpytky na povrchu.Výdrž těchto stínu je pohádková, samozřejmě tehdy když používáte bázi pod oční stíny, která je kvalitní a stíny zafixuje.

Odstíny: Troufám si říct, že se nenajde nikdo, komu by Essence nevyhovělo a nenašel si nějakého toho favorita. Nedávnou novinkou jsou i stíny colour-shine, které mají na povrchu prasklinky, nejčastěji dvou barev, které vypadají taky velmi hezky. V případě, že patříte k těm co rádi kombinují, kupte si provedení quattro a barvy můžete jednoduše obměňovat.

Nanášení: Budto jste fandou malých pěnových aplikátorů nebo stejně jako já máte raději štětce na oční stíny. Se štětcem bacha na některé barevné "prášivce" na ty si vemte raději malé pěnovky, které nejlíp navlhčete, abyste zvýšili jejich pigmentaci.

Balení: Na první pohled fantastické. Nemáte moc času, otevřete kufr se šminkami a díky průhlednému obalu okamžitě vydíte, který je který stín. Tojo! ale na to bacha, já osobně na šminky dávám fakt velkej pozor a vše mám skoro abecedně seřazeno, i přesto se právě tento obal, po asi 3/4 roce totálně rozpadne a zbyde vám jen spodní část. Ale tak za tu cenu, když bereme v potaz, že 3/4 roku je sakra dlouhá doba, je to jen malé mínus.

Pojdme k nákupu. Koupila jsem si tři nové odstíny, které mě při u testerů zaujaly.


Béžový stín, odstín 58 cappucino, please!

Tak tohle je vítěz. Nejvíc mě z těchto tří novinek potěšil a překvapil. Je jemný a právě trošku mastnější , nádherná pigmentace a krásný odstín vhodný, jak k projasnění pod obočí,tak i na celé víčko. Díky shimmer effectu patří k lesklejším odstínům, přímo třpytky ale neobsahuje.


Kakaový stín,odstín 06 Metropolitan

Tenhle patří mezi tzv. stíny se sparkling effectem. Jak bývá ale u Essence typické, po delším používání, když se dostanete ke spodnější části vypotřebujete všechny třpytky, které jsou jen na povrchu a stane se vám z toho jen slušně pigmentovaný hnědý stín. I tak se mi ale zamlouvá. Ráda ho budu používat při každodením líčení hnědých kouřovek.


Černý stín, odstín 53 Pop eye

Úplně matný černý stín, vhodný když máte čas a líčení očí si chcete zajímavě vystínovat. Krásně pigmentovaný stejně jako jeho kamarádi, ale jelikožstruktura není vůbec mastná, odhaduju, že právě on bude jeden z těch prášivých, ale uvidíme. Vhodný i pro černovlásky (mezi které patřím) jako pomocník při úpravě obočí.





A na závěr ukázka těch co přežili bez střechy, krytu no prostě vrchního dílu. 
Oba odstíny jsou velmi dobře známé, světlý 22 Blocbuster a tmavší 35 Party all night.
Oba je mám moc ráda (což jde vidět) :D, 22 jsem používala po obočí, ale Cappucino ho nahradí. 
35 je taková klasika na denní makeup do školy.


Používáte oční stíny od Essence, který odstín máte nejraději?

2 komentáře:

  1. zajímavý článek :) pro mě nepotřebný,stíny nepoužívám,ale i tak jsem si dobře početla :) a máš pěkně kvalitní fotky :)

    OdpovědětVymazat
  2. tak tímhle článkem jsi mi vyloženě kápla do noty, poněvadž se chystám doplnit svoje zásoby stínů a přemýšlela jsem právě na těmito od essence (nechce se mi za stíny moc utrácet). Takže moc děkuji za rady :)
    Určitě si koupím ten kakaový odstín 06 Metropolitan a možná i ten černý. Taky mám radši přírodní odstíny :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju mnohokrát za Tvůj komentář :)