čtvrtek 27. prosince 2012

Kufřík Calvin Klein


Jak jsem již ukazovala  minulém článku, jedna z věcí, která mi udělala na Jěžíška obrovskou radost byl skleněný kufřík dekorativní kosmetiky od značky Calvin Klein. Recenzí se to nazvat asi nedá, spíš takový foto náhled a první postřehy. Musím říct, že jsem s kufříkem celkově moc spokojená a jsem velmi ráda, že jsem v balení našla výrobky mých oblíbených odstínů a ne nějakých, které bych nevyužila.



Cena: 1100-1500 Kč




(stíny jsou hezky pigmentované, vanilkový a kakaový odstín, tmavý trošku práší, ale světlý je naprosto perfektní, přiloženy jsou i dva malé štětce, které já určitě nevyužiju)


(tvářenka v korálovém odstínu, barví až nečekaně moc, stačí jen klepnout a nanést na tváře, bohudík mi tento odstín sedí jako jeden z mála tvářenek, přiložený štetček je velmi jemný, já ale nejsem zvyklá pracovat s něčím tak titěrným :D)


(společně s tvářenkou nejoblíbenější produkt kufříku, je matná a má jemná krémová konzistence, rty nevysušuje, je velmi příjemný zvlášt ted na zimu ho budu používat velmi často, u rtěnky si můžete vyměnit kryty z průhledného na černý, který je součástí balení)

(nádherný odstín, bohužel já lak nevyužiju vůbec, mám na nehtech průhledný gel a jakýkoliv barevný lak mám kvůli práci zakázaný, nicméně poputuje k mamce)


(rtěnka obsahuje jemné zlaté třpytečky, hrozně se mi líbí, rty trochu vysušuje, stačí nanést obyčejný balzám a rázem je rtěnka bez problému)


(lesk má krásný odstín, nicméně dost lepí, to je důvod proč já osobně lesky vůbec nepoužívám, raději rtěnky)



To je tak všechno, jak jsem řekla, kufřík mám teprve od Štědrého dne, takže se to recenzí nazvat nedá, ale doufám, že se vám fotky líbily :)

Hezký zbytek dne :)

3 komentáře:

Děkuju mnohokrát za Tvůj komentář :)