neděle 25. listopadu 2012

foto diář, víkend a hlavně neděle

Dnešek a celkově víkend byl a ještě je pohodový a odpočinkový. Nabrala jsem zpět energii a jsem připravená na další zátěžový týden ve škole, ikdyž tento vypadá, že se nebude řadit k těm nejtěžším. O víkendu jsem nakoupila i pár nových kousků do šatníku, ukážu Vám je třeba zase zítra, jestli budete chtít. Nenapadlo mě o čem Vám dneska napsat, tak tu hodím aspoň pár fotek jídla. :D A zítra se chystám na recenzi o již zmíněném make-upu Bourjois. 
Mějte hezkou neděli. :)


Sledujete československý talent? 
Fandíte někomu? Já světelnému malíři ( nevím, jak jinak ho nazvat), pak ty tvůrce přiběhu (taky super název) a Credance ! :D

(milovaná Costa, střední Americano a tvarohový dort)

(chtěla bych nenávidět sladké, usnadnilo by mi to život :D)

(dnešní snídaně, ananas, kousky jablka a zrníčka granátového jablka k tomu jsem měla domácí ovesné sušenky, které jsem bohužel nenafotila)

(ne moc sváteční nedělní oběd, minikrevetky jsem orestovala na lžíci rýžového oleje společně s česnekem a červenou cibulkou, přidala kari, trochu soli, bazalku, pár kapek citronové šťávy, nakonec na chvíli přihodila brokolici)

(na svačinu obložený talíř, nakládaná červená řepa na tenké plátky, rajče, mrkev a okurka, jsem milovník zeleniny tak se nedivte, že mi něco takového chutná :D)




8 komentářů:

  1. Ty minikrevetky s brokolicí vypadají skvělě. A červenou řepu miluju! :)

    OdpovědětVymazat
  2. No, snídani máš teda na jedničku, až se mi sbíhají sliny! :)
    Ty jo, na talent nekoukám, popravdě mě to nebaví, příjde mi, že kromě Prachaře a Pyca tam nikdo za nic nestojí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo taky bych byla pro, aby vyhrál Pyco, aspon idola roku :D

      Vymazat
  3. supr,že sis odpočinula! :) tak teď s chutí do nového týdne!
    ČS má talent nesleduju :)
    já sladké sice "návidím" :D ale umím si říct ne :)) a dlouho jsem neměla nějak extra potřebu jít a něco sladkého - nezdravého sníst
    snídaně vypadá božsky, přesně takhle to má být! :) na domácí sušenky už se dlouho chystám,snad se k nim konečně dokopu
    podle mě vypadá oběd svátečně dost! :))
    taky jsem milovník zeleniny, plácni to!
    nádherný fotky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já umím říct ne jen v určitých případech, dortíky v kavárnách, hořká čokoláda apod. tomu nedokážu odolat, naštěstí každý den ve fitku vydřu to, co sním :D Sušenky jsou super, fajn zpestření :)

      Vymazat
  4. juu to je fajn ze pises zas na blog :P

    OdpovědětVymazat

Děkuju mnohokrát za Tvůj komentář :)