úterý 27. listopadu 2012

hladové okno, středa

 Dneska pro zpestření zase něco málo z jídelníčku, fotky jsou nafocené jen bleskově ráno před odchodem do školy. Jídlo mám v krabičkách.

Snídaně: 6:00 hod.

Dneska musím snídat o hodinu dřív,  jsem líná veš, proto ikdyž mám na 9 školu, vstávám dřív, abych se aspoň podívala na literaturu, na kterou jsem se vykašlala večer. Dneska snídám "vanilkovou bábovku". Odměřila jsem si 300 ml ovesného mléka (klidně použijte normální, nebo jiné mléčné variace, třeba rýžové, nebo sójové), větší část jsem nalila do kastrůlku a přivedla k varu společně s 1 vrchovatou lžící třtinového cukru . Ve zbytku mléka jsem si v hrníčku klasicky rozmíchala pudingový prášek (já nejraději vanilkový nebo kokosový). Rozmíchanou směs jsem přilela do vroucího mléka a puding rozmíchala, bude tužší než obvykle, protože na 300 ml jsem dala celý sáček pudingu, na chuti to však nepoznáte. Vzala jsem si vhodnou misku a tu vystlala potravinářskou folií a puding do ní opatrně nalila. Celou porci jsem dala přes noc do ledničky. Ráno, když jsem si měla číst charakteristiku Švejka na test, odběhla jsem ke sporáku a podusila si hrst mražených malin a  maličko vody, půl lžičky skořice, pár kapek vanilkové esence a 2 lžičky medu. Nakonec jsem vzala z ledničky bábovku, vyklopila na talíř a polela ovocnou omáčkou. 
("poslušně hlásím - jedna z nejlepších snídaní, co jsem si zatím ukuchtila :D)

Tip: Přeliv je ještě lepší, když ho rozmixujete dohladka ručním ponorným mixerém, pokud máte čas třeba o víkendu v sobotu nebo neděli.

Energetická hodnota pudingu: 285kcal
Energetická hodnota ovocného přelivu: 60kcal
Dohromady:  345kcal




Svačina: 10:00 hod.

Otvírám první krabičku, naloupala jsem si jedno velké pomelo. Na svačinu mám nejraději jen ovoce, bohatě mi to stačí, navíc vím, že za pár hodin mě už čeká další porce jídla, větší a vydatnější. Navíc pomelo mám spojeném  právě s podzimem, stejně jako mandarinky, hrušky, jablka a pomeranče. 

Energetická hodnota (400g - bylo to obří pomelo): 166 kcal


Něco mezi obědem a svačinou: 13:00 hod.

Takový můj netradiční denní chod, ani oběd ani malá svačina. Neobědvám ve škole v jídelně, ale vím, že kdybych měla i ted jen kus ovoce, padla bych jak špalek na lavici únavou, potřebuju něco, co mi dodá energii, navíc aspon zabiju čas o volné hodině. :D Dneska mám něco jako "wok pánev" nebo, jak se tomu říká. Večer jsem si nakrájela na malinké kousky půlku velké brokolice, na půlkroužky jednu mrkev a k tomu 3 rajčata. Přidala jsem nějaké staročeské koření, hrozně hezky voní, koupili jsme ho na farmářských trzích tehdy s mamkou, ale je fuk, co tam dáte. V podstatě si uděláte ochucenou podušenou směs zeleniny, ne každý má tuhle zeleninovou variantu v oblibě, já patřím k těm, kteří milují zeleninu na naprosto všechny existující způsoby. Mimo to koření je tam ještě chilli, bazalka, kurkuma.
(obvykle to zasypu trochou parmezánu, ten jsem si ale snědla, takže mám dneska smůlu)

Energetická hodnota (asi 400g): 145 kcal 



Pravý oběd: 16-17 hod.

Dneska budu obědvat, hned co příjdu ze školy. Tohle jídlo Vám bohužel ještě nenafotím (fotku přidám do dalšího článku), ikdyž už ho mám vymyšlené a vše i nakoupené. Chystám se na tresku zapečenou s cuketou, rajčaty a tymiánem. :)


 Večeře: 19:00 hod.

To ještě netuším, jediné co vím, je to, že úspěch bude pokud se zvládnu po dvou hodinách ve fitku doplazit domů :D Ale vidím to na klasiku - mozzarelu, plátky šunky a rajčata .



Energetická hodnota: průměrně 330 kcal 

(fotka je už starší, ale garantuju Vám, že mám tohle jídlo tak často, že pokaždé už vypadá stejně :D)

Pitný režim:

1,5 neperlivé vody (jsem ten typ, co se musí nutit, aby dodržel pitný režim), 3 kávy, minitermoska s oblíbených čajem do školy na zahřátí


Někomu se to bude zdát moc, někomu málo jídla a kalorií, pro mě je to ideál, denně chodím na dvě hodiny do fitka (kromě soboty a neděle, to válím doma šunky :D), takže mám obrovský výdej energie, zase na druhou stranu, víc bych toho sníst nedokázala. 

Snad jsem dnešní článek moc neodbyla, bohužel dnešek bude náročný, navíc se ve středy vracím ze školy  za tmy, takže focení čehokoliv je téměř nemožné.

Mějte se hezky a příště třeba zase zpátky ke kosmetice :)

29 komentářů:

  1. Teda všechno to vypadá dobře, u mě tam byl i nějaký ten dortík:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem tzv. víkendový gurmán sladkého, to znamená že když jdu kamkoliv s kýmkoliv je nutnost zastavit se do kavárny na něco moc dobrého, co se zdravým jídlem nemá nic společného :D Hřešit se musí, když už hřešit tak něčím zatraceně dobrým :D :)

      Vymazat
  2. no podle mě je to málo, hlavně sacharidy ti tam chybí, měla bych hned hlad :) ale pokud ti to tak vyhovuje tak ok :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já to střídám a hlavně nemůžu vůbec jíst pečivo, takže pro ostatní je můj jídelníček asi dost zvláštní :D

      Vymazat
    2. proč ho nemůžeš?:) tak pokud je to zdravotní problém tak ok:)
      tvůj jídelníček se mi ale líbí :) taky mám občas dost zvláštní chutě a lidi kolem mě se diví co to jím :D

      Vymazat
    3. Ze zdravotních důvodů, nedokážu ho strávit, nahrazovala jsem to třeba sucharama ale i ty mi nějak přestaly dělat na žaludek dobře, aspon do sebe cpu občas vločky, Psyllium, kuskus, bulgur, rýži at do sebe dostanu sacharidy :)

      Vymazat
  3. klobúk dolu pred tebou, nevidím tu žiadne prehrešky typu čokoláda, sladkosti kiežby som mala aj ja takú pevnú vôľu ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. hahahaha kdybys tu viděla nafocený víkend :D jako první by tam byl nějaký dort, nebo jiná sladkost :D jinak si občas dopřávám hořkou čokoládu, proteinovou tyčinku, sušené ovoce nebo jiné podobné :)

      Vymazat
  4. hladové okno, hah :D
    fotky máš úžasný :) já jedla pomelo k sváče celý minulý týden :D:D občas je fajn!
    taky mám "něco mezi obědem a svačinou" :) dnes to bylo formou menšího banánu
    to z wok pánve vypadá prostě božsky - miluju taková jídla
    každý den chodíš do fitka? to je super! :) co tam děláš? vždy to stejné nebo střídáš?
    hezký článek :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chodím 5x týdně po-pá, v sobotu a neděli ne :) Jsem tam pokaždé 2 hodiny, nikdy ne mín a mám program, můžu o tom někdy napsat, zhruba je to takhle: 60 minut rychlá chůze na běžícím páse, tak abych nepřešvihla 130 tepovou frekvenci, potom 30 minut Vacushape (na Vacushape nejdu vždycky, někdy místo toho těch 30 minut zase posiluju třeba na balnčním míči) a 30 minut posilování všeho a pak většinou na uvolnění 10 minut na vibrační plošině masíruju stehna, lýtka a zadek :)

      Vymazat
    2. tvůj cvičební plán je skvělý! já mám zakázáno cvičit kvůli té váze :(
      nechceš mi dát nějaké typy na vánoční dárečky? :D nechci kupovat kosmetiku ani oblečení jako vždycky..

      Vymazat
    3. jo tipy na Vánoce můžu nějak sepsat ikdyž u mě je to právě tak že objednávám kosmetiku ze zahrnaičí nebo i tady v Česka :D ne obyčejnou, ale stejně je to kosmetika :D

      Vymazat
  5. nom, ten pudink s přelivem vypadá lahodně <33

    http://howimetfashion.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to jednoduché a moc dobré, nadluho mě to i zasytilo, fakt doporučuju :))

      Vymazat
  6. Everything looks so delicious and healthy (:
    Great tips!

    xx,
    talkingpickles.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  7. No tak ta večeře mě nadchla nejvíc! Mnáám mám úplně chutě teď :D
    LL*

    luxylady2.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Mně se líbí všechno, dala bych si (teda kromě té šunky)!

    Hezký víkend!

    WorldByBella

    OdpovědětVymazat
  9. Tak jako já teda nevím, ale mě to přijde docela strašný. Vždyť tam nemáš vůbec žadných sacharidy a ještě k tomu, když každej den 2 hodiny cvičíš..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jeden den nemám žádné sacharidy, druhý den zase převážně sacharidy. Podle jednoho dne nepoznáš celý můj jídelníček :) Navíc nejsem zdravá takže mám jídlo úzpůsobené svému zdravotnímu stavu :) Ty recpety jsou jako inspirace, ne jako "jezte jako já" :)

      Vymazat
    2. Jo takhle, já myslela, že takhle jíš pořád, tak promiň:)

      Vymazat
    3. Jo v pohodě :) Nemyslela jsem to zle, jen jsem to chtěla uvést na pravou míru :)

      Vymazat
    4. Já jsem taky nechtěla, aby to vyznělo špatně, jen jsem myslela, že je tohle tvůj obvyklý jídelníček a když jsem viděla, že tam nemáš nikde sacharidy, tak jsem se trošku zděsila, nechápala jsem, jak bys takhle mohla fungovat:)

      Vymazat
    5. Jojo vše v pořádku :) :)

      Vymazat
  10. Dvě hodiny denně ve fitku? Jedno velké wow:-) Jinak bez sacharidů bych nevyšla ani ráno ze dveří, ale to je individuální:-D Máš to pěkné a lákavé:-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono se to zdá, když si vezmeš jak dlouho trvá jen prothaování, mám to spíš relax, navíc když si člověk hlídá tepovku aby spaloval tuky, moc se nezpotí a není to taková dřina :) Miluju chodit dlouhou chůzí na páse a číst si u toho třeba Instyle nebo Elle :)

      Vymazat
  11. Jsi opravdu skvělá, co se hubnutí a dietování a cvičení týče. Já jsem tímto režimem dala dolů 8kg, ale pak se mi to pokazilo díky operaci, zavodnila jsem se, no nabrala jsem během tří dní 5kg a pak to ještě stouplo. :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak držím palce, at je hlavně zdraví v pořádku, váha není na prvním místě :) Zase to bude dobré neboj :))

      Vymazat

Děkuju mnohokrát za Tvůj komentář :)